Tänään on ollutkin sitte sisälläelämispäivä, ei oo oikee ulos huvittanu liikahtaakkaan, kun tuo pakkanen paukkuu. Onkin tullu sitte kateltu vaan Pieni talo preerialla -sarjan toista tuotantokautta, ku hommattii noita vähä joululahjaksi :D Söpöjä tarinoitahan ne..

Nyt on alkanu myös ens viikolle sitte löytyä jo vähä enemmän tekemistä, en vaan tiedä vielä, mille päiville ne kaikki sijottuu. Mut eiköhän se tästä selviä.

Joo, alkoipa vuosi sitten surkeissa tunnelmissa. Tuossa äsken lueskelin (taas vaihteeksi) ajankuluks noita iltapäivälehtiä sun muita ajantasaista tietoa tarjoavia sivustoja. Otsikoissa puhutaan enimmäkseen ilman muuta tuosta Espoon ammuskelusta sekä muista kuolemista ja onnettomuuksista. Saivat taas lehdet kunnolla jutun juurta. Surku tulee, ei tuo tainnu olla kovin mieltä ylentävä ajankuluke tällä kertaa. Sääliksi käy niitä, ketä nuo onnettomuudet oikeesti koskettaa lähemmin! Ei olisi vuosi voinut enää rankemmin alkaa.

Toisaalta viihdesivustot tarjoilee yllinkyllin tietoa siitä, miten jotkut julkkikset on viettäneet uutta vuotta ympäri maailmaa ja kuka viime vuoden aikana kuoli/erosi/pariutui/tappeli/kävi vieraissa/örvelsi/vilautti jnejne.. Ketä kiinnostaa? Hihhei ja pah, turhauttaa.

Taidan mennä tästä uneksimaan paremmasta huomisesta. Ehkä vois taas kirjotella jotakin kivaa myös :)

Ainiin, tuli mieleeni uneksimisesta. Näin viime yönä vaihteeksi kummaa unta. En tiiä mistä se oikeen tuli, mut mieleen se jäi kumman selvästi. Mut siis siinä unessa mie olin muka pakkaamassa kaikkee tavaraa hirveesti matkalaukkuihin ja mulla oli vaan vartti aikaa, ennen kun taksi tulis hakemaan. Olin siis lähössä johonki lämpöseen matkalle, en tiedä mihin, se ei kerinny selvitä! Mut siis se oli kauheeta pohtia, et mitä ottais mukaan ja aika kulu niin nopeesti. Lisäks mulla oli vielä se laukku täynnä kaikkia talvivaatteita, mitkä oli siellä valmiiksi. Ja tietysti mun ois pitäny ne vielä ottaa sieltä poies, ennen kuin pääsisin laittaan niitä kesävarusteita sinne laukkuun. Ja se aiheutti mulle jostain syystä hirveesti ylitsepääsemättömiä ongelmia :D Toisaalta se uni oli tosi ahistava, vaikka aihe olikin noin mukava - kyllähän sinne matkalle mielellään lähtisi, jos joku vaan maksaiskin!

Noh, tää nyt oli mun unista ehkä pitkään aikaan selväjärkisin. Yleensä ne kun on ihan utopistisia. Kuten silloin, kun yks tuttava muka anto meidän kissalle tekohengitystä kirkonkylällä ja sitte sukulaiset hääri siellä ympärillä jotakin jne.. Tai se uni, missä oltiin Konffassa juhannuksena mun vanhempien + kaverin kanssa ja toisen kaverin piti tulla perästä omalla autolla, mut se oli eksyny johonki ihan päinvastaseen suuntaan ja ajeli vaan lossilla jonkun lätäkön yli! Semmosia mun unet yleensä on. Mut nyt en oo kyllä tosiaan pitkään aikaan nähny mitään unia tai siis ainakaan muista nähneeni mitään.